Mina 3 favoritsidor på Internet

Jag har inte direkt några favoritsidor på Internet, men jag har några jag brukar vara i rätt ofta...

1. Jag brukar spendera massa tid på www.Aftonbladet.se för att hela tiden hänga med vad som händer runt i världen.





2. En kul grej jag brukar göra är att kolla upp saker på www.Tradera.com och se vad man kan hitta för kul!





3. Jag spenderar även massa tid på www.TASvideos.org ,som är en hemsida där folk har laddat upp TV-spel
de har spelat och försökt klarat på snabbast möjliga tid genom att spela på Emulator (TAS = Tool Assisted Speedrun).
Eftersom jag själv jobbar med ett par projekt så spenderar jag massa tid där.




/Selle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0